10 نکته کسب و کار برای کارآفرینان جدید در سال 2021
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
10 نکته کسب و کار برای کارآفرینان جدید در سال 2021
پنج شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 22:48 | بازدید : 279 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

اولین مشاغل شما قرار است تمام موفقیت های شما را بدست آورد. برای آن روزهایی که همه چیز مطابق میل شما پیش نمی رود ، به بهترین ایده ، اخلاق کاری قوی و پشتکار خود نیاز خواهید داشت. اما این ترکیب می تواند به شما کمک کند ایده ساده خود را به یک امپراتوری تبدیل کنید. در این مقاله ، ما قصد داریم 10 نکته تجاری را به شما بگوییم که به شما کمک می کند یک کسب و کار اول موفق را راه اندازی کنید.


منتظر شخص دیگری نباشید تا این کار را انجام دهد. خود را استخدام کنید و شروع به فراخوانی عکس کنید.

شروع رایگان
10 نکته تجاری برای کارآفرینان جدید در سال 2021
1. مانند رومی ها بسازید
کولوسئوم 1949 ساله است. و در بیشتر موارد هنوز کاملاً دست نخورده است. موادی که با آن ساخته شده از هر بتنی که امروزه استفاده می کنیم مستحکم تر بود. زیبایی آن چنان فریبنده است که میلیون ها نفر فقط برای دیدن با شکوه آن به ایتالیا هجوم آورده اند. رومی ها از بهترین مواد استفاده می کردند ، سنگ مرمر نادر را از کشورهای دیگر خریداری می کردند و چیزهایی را طراحی می کردند که برای دوام ساخته شده است. اما وقتی نوبت به ایجاد مشاغل می رسد ، بسیاری از کارآفرینان هستند که برای کوتاه مدت کار می کنند. آنها به کسب و کار به عنوان راهی برای ایجاد یک زن و شوهر اضافی هزار دلار نگاه می کنند. در عوض ، آنها باید چیزی را بسازند که برای سالهای آینده دوام داشته باشد. یکی از قدیمی ترین مشاغل جهان در ژاپن مستقر است. Kongo Gumi ، یک شرکت ساختمانی متخصص در معابد بودایی ، برای اولین بار در سال 578 میلادی راه اندازی شد و باعث شد 1441 سال قدمت داشته باشد! قبل از ادغام ، بودجه سالانه 70 میلیون دلار داشت. با انجام کاری که مرتباً انجام می دهید و بهتر از بقیه آن را انجام می دهید ، بر ایجاد یک تجارت با میراث تمرکز کنید. مانند رومی ها ، شما باید بر روی محصولات با کیفیت بالا تمرکز کنید و مانند ژاپنی ها باید طاقچه ای کاملاً مشخص داشته باشید.


2. طاقچه مناسب را انتخاب کنید
انتخاب طاقچه جایی است که مردم اغلب متوجه می شوند اشتباه کرده اند. اگر با یک تجارت عمومی خیلی گسترده شوید ، ممکن است با سختی مواجه شوید که بدانید مخاطبان شما چه کسانی هستند. اگر با فروشگاه جوراب های کلاس barre خیلی خاص هستید ، ممکن است جایگاه شما بسیار باریک باشد. نه تنها این بلکه یک جنبه فصلی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر وسواس زیادی برای کریسمس دارید ، می توانید یک تجارت کریسمس ایجاد کنید اما ممکن است در ماه فوریه برای یافتن مشتری برای محصولات خود سخت تلاش کنید. نکته تجاری دیگری که باید در نظر بگیرید این است که آیا شما قادر خواهید بود برای سالهای آینده برای مشتریان بازاریابی مجدد کنید. به عنوان مثال ، اگر لباس بارداری می فروشید ، زنان فقط 9 ماه باردار هستند. بعد از زایمان ، احتمالاً دیگر در آن فروشگاه خرید نخواهد کرد. بنابراین وقتی نوبت به تصمیم گیری در مورد طاقچه می رسد ، طاقچه ای را انتخاب کنید که در طول سال محبوب باشد (Google Trends می تواند به شما ثابت کند که طاقچه پایدار است). شما همچنین می خواهید طاقچه ای را انتخاب کنید که محبوب باشد مانند حداقل صدها هزار جستجو ماهانه مانند مد ، زیبایی ، تناسب اندام یا دکوراسیون منزل. و سرانجام ، طاقچه ای که کوتاه مدت نیست ، بنابراین از بارداری ، عروسی یا هر مشاغلی که نمی توانید با آن لیست طولانی مدت ایمیل بسازید خودداری کنید. به جای آن برخی از ایده های تجاری غیر معمول را امتحان کنید!

نکات تجاری
3. یک مشکل سوزش را حل کنید
یک نکته مهم تجاری برای کارآفرینان جدید ایجاد مشاغلی است که مشکلی را حل کند. اگر از بیشتر صاحبان مشاغل ناموفق س askedال کرده باشید که چه مشکلی را حل کرده اند ، یا نمی توانند پاسخ دهند یا مشکلی که حل کرده اند به اندازه کافی فوری نبوده است. مشکلی که حل می کنید نیازی به پیچیدگی مانند بهبود بیماری ندارد. این می تواند ساده باشد ، مانند اینکه ما با ارائه یک تجربه سرگرم کننده به مردم در غلبه بر خستگی کمک می کنیم. اما در نهایت ، شما باید بدانید که می خواهید با کسب و کار خود به چه نتیجه ای برسید. با دانستن اینکه چه مشکلی برای سوزاندن دارید حل می کنید ، می توانید از این مسئله در بازاریابی خود استفاده کنید تا به مردم کمک کند درک کنند چگونه می توانید به آنها کمک کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات ضد خروپف می فروشید ، می خواهید تبلیغات شما ناامیدی یک خرخر را از خواب فرد نشان دهد. و سپس محصول خود را به عنوان محلول مفیدی که به آنها اجازه می دهد شب را دوباره بخوابند ، به نمایش بگذارید.

 

 

 


4. رعایت نیازهای مشتری
یکی از بزرگترین منابع درگیری در تجارت ناشی از نیازهای برآورده نشده است. اگر مشتری خدمات یا محصولی را که انتظار داشت دریافت نکند ، نیازهای او برآورده نمی شود و احساس ناامیدی می کند. مهمترین نکته تجاری در مورد مدیریت روابط مشتری ، همدلی و همدلی با مشتری است. وقتی ناامیدی آنها را به عنوان درد ناشی از تأمین نکردن نیازهایشان تشخیص دهید ، آسانتر نیست که اهانت هایی را که به شما می کنند ، شخصاً قبول کنید. درعوض ، شما می توانید سعی کنید گوش دادن به سخنان آنها را با معکوس کردن هدف در پشت کلمات آنها متمرکز کنید. و سرانجام ، شما تلاش می کنید تا به تصویری برسید که نیازهای او را برآورده کند و باعث شود مشتری شما احساس شنیدن کند. با انجام این کار به جای بازپرداخت ساده ، درهای ایجاد رابطه طولانی مدت با آنها را باز می کنید حتی اگر آنها از اولین تجربه خود با نام تجاری ناراحت کسب و کار باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی انجام این کار ، می توانید ارتباطات بدون خشونت: یک زبان زندگی توسط مارشال بی. روزنبرگ ، PhD را بخوانید.

5- به جای درآمد بر سود تمرکز کنید
بیشتر کارآفرینان وسواس زیادی در مورد درآمد دارند. آنها ادعا می کنند: "من در هشت ماه 900000 دلار درآمد کسب کردم." و نمی توانید کمکی کنید

اما بپرسید ، "آیا شما واقعاً؟" از آنجا که با کاوش در عمق بیشتر ، معمولاً خواهید دید که سود بسیار مهمتر از درآمد است. مطمئناً 900000 دلار درآمد کسب کرده اید اما اگر سود شما بعد از هشت ماه فقط 10 هزار دلار است آیا واقعاً ارزش کار داشت؟ و آیا این حتی پایدار است؟ احتمالا نه. انتقال از تفکر در مورد درآمد به فکر در مورد سود را انجام دهید. هرچه سود شما بیشتر باشد ، پول بیشتری برای سرمایه گذاری مجدد در تجارت ، کارمندان و موفقیت خود دارید. به عنوان یک کارآفرین ، آخرین دستمزد دریافت می کنید. هزینه های راه اندازی شما ابتدا باید پرداخت شود. بنابراین می خواهید مطمئن شوید که بیش از اندازه درآمد برای درمان خود نیز درآمد دارید. برای کمک به شما در کسب سود ، به حساب ماشین حساب رایگان حاشیه سود Oberlo بروید.

نکته تجاری
6. ابتدا با تمرکز باریک شروع کنید و گسترش دهید
آمازون به عنوان فروشگاه همه چیز شروع نشد. این کار به عنوان یک کتابفروشی ساده شروع شد. و آنها با گذشت زمان برای گسترش تجارت خود ، به آرامی به اسباب بازی و سایر محصولات تبدیل شدند. اینگونه یک تجارت عمومی ایجاد می کنید. یکی از مهمترین نکات مربوط به تجارت این است که همیشه با تمرکز باریک شروع کنید و همزمان با مقیاس گذاری به عمودی های مربوطه گسترش دهید. با تمرکز محدود ، می توانید مخاطبان وفاداری بسازید که بداند چه انتظاری از شما دارد. همچنین به شما مخاطب کاملاً مشخصی می دهد تا بازاریابی شما را آسان کند. به عنوان مثال ، شما می توانید یک فروشگاه مد زنان راه اندازی کنید. در ابتدا شاید شما لباس می فروشید. اما در نهایت می توانید به کفش ، جواهرات ، لوازم جانبی مد یا زیبایی گسترش دهید. یا می توانید به جهتی دیگر بروید و به مردان و مد کودکان گسترش دهید. هر دو نوع فروشگاه آنلاین منطقی هستند و دارای مکمل های طبیعی عمودی هستند. علاوه بر این ، شما می توانید ایده های فروشگاه یک محصول را قبل از افتتاح یک وب سایت بزرگتر آزمایش کنید. اما اول ، شما باید هدف خود را برای داشتن مخاطبان بزرگ و خریداران وفادار داشته باشید. شما باید بدانید که تقاضای عمودی هایی که شما در نهایت گسترش می دهید وجود دارد.

7. بر روحیه کارمندان تمرکز کنید
بهترین رئیسی که من تا به حال به من گفته بودم که راز او در ایجاد یک تیم تولیدی متمرکز بر خوشحال کردن کارمندانش است. و این درست بود. ما همیشه چیزی را جشن می گرفتیم. در آخرین روزم ، به معنای واقعی گریه کردم زیرا نمی خواستم آنجا را ترک کنم. من فقط به این دلیل آنجا را ترک کردم که می دانستم باید از شغل پاره وقت دانشگاه خارج شوم و تجربه تأثیرگذاری بازاریابی را کسب کنم. من هشت سال پیش در آن نقش کار کردم و هنوز هم با تمام همکارانم در ارتباط هستم. تأثیر روحیه کارمندان تا این اندازه طولانی است. متأسفانه ، این اغلب همان چیزی است که کارآفرینان نمی توانند روی آن تمرکز کنند. اکثر کارآفرینان اولین بار سعی می کنند مانند یک رئیس رفتار کنند. و به معنای واقعی کلمه هیچ کارمندی یکی از آنها را نمی خواهد. کارمندان شما می خواهند احساس کنند که مورد استقبال ، شنیدن و شنیدن قرار گرفته اند و می دانند که در مسیر درستی قرار دارند. اگر متوجه شدید که دائماً از مردم انتقاد می کنید که چرا این کار را به روش خود انجام نداده اند ، اغلب متوجه می شوید که عملکرد تیم کاهش می یابد. مهمترین نکته تجاری در مورد مدیریت کارمندان ، خوشحالی آنهاست. زیرا اگر این کار را انجام دهید ، آنها تمایل بیشتری خواهند داشت تا به شما در رسیدن به اهداف شرکت خود کمک کنند.

نکات تجاری
8- کاری را شروع کنید که متناسب با شخصیت شما باشد

به گفته کارآفرین سریال Naval Ravikant ، وی معتقد است که مناسب بودن محصول / بازار باید در واقع بنیانگذار / محصول / بازار باشد. اساساً ، این بدان معنی است که هیچ کس دیگری نمی تواند بهتر از شما آن تجارت را اداره کند. در حالت ایده آل ، شما باید شغلی را شروع کنید که دقیقاً با مهارت ها ، تجربیات و شخصیت شما مطابقت داشته باشد. این فراتر از انجام اشتیاق شما و در واقع انجام کاری است که مقصد انجام آن است. چگونه می توانید از طریق تجارت خود به طور معناداری به دنیا کمک کنید؟ با انجام کاری که فقط شما می توانید انجام دهید ، می توانید میراثی ایجاد کنید که در عین تأثیرگذاری در جهان ، ماندگار باشد. به طور خلاصه این نکته کسب و کار: فقط شما بیزینس می توانید شروع به کار کنید.

9. همیشه از حرکات رقبا خود آگاه باشید
تجارت می تواند گلو باشد. رقبای شما همیشه سعی می کنند شما را سرنگون کنند تا بتوانند در رده های بالا باقی بمانند. در حالی که نمی خواهید نسبت به رقبا وسواس داشته باشید ، همیشه می خواهید از آنچه آنها انجام می دهند آگاه باشید تا بتوانید جلوتر از بازی بمانید. کدام محصولات و خدمات را ارائه می دهند؟ چگونه مارک خود را به بازار عرضه می کنند؟ آنها چگونه محصولات و خدمات خود را قیمت گذاری می کنند؟ آنها با مشتریان خود چگونه رفتار می کنند؟ شما باید در مراحل اولیه از جزئیات جزئی مطلع شوید تا بدانید چگونه رقابت کنید. اگر متوجه شدید که آنها یک محصول عالی اما پشتیبانی وحشتناک از مشتری ارائه می دهند ، می توانید تأکید بیشتری بر روابط مشتری داشته باشید. هدف این است که دریابید نقاط ضعف اساسی آنها چیست و این نقاط قوت شماست در حالی که هنوز مجموعه ای عالی از خدمات و محصولات برای مشتریان خود دارید. اما به یاد داشته باشید ، بیش از حد در طول روز به فکر رقبا نباشید. وسواس شما باید در اطراف مشتریان و کارمندان شما باشد. آن دو گروه را خوشحال کنید و طلایی شوید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698